1/3
استرجاع الواتساب القديم screenshot 0
استرجاع الواتساب القديم screenshot 1
استرجاع الواتساب القديم screenshot 2
استرجاع الواتساب القديم Icon

استرجاع الواتساب القديم

appsapkforadiod
Trustable Ranking IconDipercayai
4K+Muat turun
2.5MBSaiz
Android Version Icon4.0.3 - 4.0.4+
Versi Android
2.0(29-07-2020)Versi terkini
5.0
(1 Ulasan)
Age ratingPEGI-3
Cara pasang
1
Muat turun dan buka fail pemasangan
2
Unblock AptoideAptoide is a safe app! Just tap on More details and then on Install anyway.
3
Selesaikan pemasangan dan buka Aptoide
app-card-icon
ButiranUlasanVersiMaklumat
1/3

Perihal استرجاع الواتساب القديم

مع تطبيقنا لاسترجاع محادثات الواتساب ، تستطيع استرجاع تلك الرسائل بكل سهولة وامان مع تطبيقنا لإستعادة الرسائل المحدوفة في الواتساب. بامكانك اليوم ايضا استعادة جميع رسائلك المحذوفة من هاتفك الاندرويد او بالاحرى من اب الخاص بك، كل ما عليك هو اتباع الخطوات الموجودة في التطبيق.

أولا، قم بالبحث عن المحذوفات، ثم قم باختيار الصور، الفيديوهات او الملفات المحذوفة التي تود استرجاعها و اضغط على استرجاع.

ثانيا، اذهب الى قائمة الملفات المسترجعة لكي تحمل الصور المحذوفة او المحادثات الممسوحة


الان لديك هذا التطبيق لاسترجاع كل ما يتعلق بالواتساب يقوم استرجاع محادثات الواتساب أخر ظهور دردشات الواتساب دون الحاجة إلى دخول الوتساب و معرفة من زار بروفايلك على برنامج استرجاع محادثات الواتساب ولا يمكنه اخفاء اخر ظهور في الواتساب


الان لديك هذا التطبيق استرجاع محادثات الواتس اب الذي يقوم استرجاع محادثات الواتس أخر ظهور دردشات الواتس اب دون الحاجة إلى دخول الوتساب و معرفة من زار بروفايلك على برنامج استرجاع محادثات الواتس اب ولا يمكنه اخفاء اخر ظهور في الواتساب .


باسهل طريقة يمكنك استرجاع محادثات الواتس أب المحذوفة & القديمة بكل بساطة و سهولة.


استرجاع الرسائل المحذوفة هل قمت بمسح صور او فيديو او ارقام او رسائل او ملفات من الواتس اب بالخطأ او السهو وتريد استرجاع المحادثات واتس اب و استعادة الصور المحذوفة و استرجاع الملفات الممسوحة الوااتس ؟. هل ممللت من البحث عن برنامج استعادة الزسائل- المحدوفة؟ و تريد معرفة كيفية استعادة المحادثات واتس ااب و استعادة او ترجيع الصور المحذوفة للاندرويد.

Dengan permohonan kami untuk mendapatkan perbualan WhatsApp, anda boleh mengambil mesej ini dengan mudah dan selamat dengan permohonan kami untuk memulihkan mesej yang dipadamkan di WhatsApp. Hari ini, anda juga boleh memulihkan semua mesej anda yang dihapuskan dari telefon Android anda atau bukan dari aplikasi anda. Apa yang anda perlu lakukan adalah mengikuti langkah-langkah dalam aplikasi.

Pertama, cari item yang dipadamkan, kemudian pilih foto, video atau fail yang dipadam yang anda ingin pulih dan klik pada pemulihan.

Kedua, pergi ke senarai fail yang pulih untuk memuat naik foto yang dihapuskan atau perbualan yang dipadam


Sekarang anda mempunyai aplikasi ini untuk mendapatkan segala-galanya yang berkaitan dengan WhatsApp, pengambilan perbualan WhatsApp dengan penampilan terkini WhatsApp chatting tanpa perlu memasukkan WhatsApp dan mengetahui siapa yang melawat profil anda pada program untuk mendapatkan perbualan WhatsApp dan tidak dapat menyembunyikan penampilan terakhir di WhatsApp


Sekarang anda mempunyai aplikasi ini untuk mendapatkan perbualan WhatsApp, yang mengambil perbualan WhatsApp, penampilan terkini WhatsApp sembang tanpa perlu memasukkan WhatsApp, dan mengetahui siapa yang melawat profil anda pada program Pengambilan Sebutharga WhatsApp dan tidak dapat menyembunyikan penampilan terakhir WhatsApp.


Dengan cara yang paling mudah, anda boleh dengan mudah memulihkan perbualan WhatsApp yang dipadam & lama.


Pulihkan mesej yang dihapuskan Adakah anda memadam gambar, video, nombor, mesej atau fail dari WhatsApp secara tidak sengaja atau ketinggalan dan ingin memulihkan perbualan WhatsApp dan memulihkan foto yang dipadam dan memulihkan fail WhatsApp yang dipadam? Bosan mencari program pemulihan sampah terhad? Dan anda ingin tahu bagaimana untuk memulihkan perbualan WhatsApp dan memulihkan atau memulihkan foto yang dipadam untuk Android.


استرجاع الواتساب القديم - Versi 2.0

(29-07-2020)
Versi lain

Belum ada ulasan atau rating lagi! Untuk berikan ulasan yang pertama, sila

-
1 Reviews
5
4
3
2
1
Info Trust Icon
Aplikasi Bagus DijaminAplikasi ini lulus ujian keselamatan untuk virus, perisian hasad dan serangan hasad lain serta tidak mengandungi sebarang ancaman.

استرجاع الواتساب القديم - Maklumat APK

Versi APK: 2.0Pakej: com.recovnewsapp.recoveryoldwhtas
Keserasian Android: 4.0.3 - 4.0.4+ (Ice Cream Sandwich)
Pemaju:appsapkforadiodDasar Privasi:https://sites.google.com/view/superrecoverywhats01/superrecoverywhats01Kebenaran:2
Nama: استرجاع الواتساب القديمSaiz: 2.5 MBMuat turun: 201Versi : 2.0Tarikh Diterbitkan: 2020-07-29 09:00:12Skrin Min: SMALLCPU yang disokong:
ID Pakej: com.recovnewsapp.recoveryoldwhtasTandatangan SHA1: 35:44:36:67:26:FA:B2:21:2E:CA:6C:C7:03:C9:2B:96:87:E2:B7:E8Pemaju (CN): ouardisaid12Organisasi (O): Lokasi (L): Negara (C): Negeri/Bandar (ST):

Versi Terkini استرجاع الواتساب القديم

2.0Trust Icon Versions
29/7/2020
201 muat turun2.5 MB Saiz

Versi lain

1.9Trust Icon Versions
20/7/2020
201 muat turun2.5 MB Saiz
1.7Trust Icon Versions
7/7/2020
201 muat turun2.5 MB Saiz
1.5Trust Icon Versions
3/7/2020
201 muat turun2.5 MB Saiz
1.4Trust Icon Versions
30/6/2020
201 muat turun2.5 MB Saiz
1.2Trust Icon Versions
21/6/2020
201 muat turun2.5 MB Saiz
1.1Trust Icon Versions
14/2/2020
201 muat turun2.5 MB Saiz

Aplikasi dalam kategori sama

Anda juga mungkin suka...